Services

Van idee naar impact

Inzicht en overzicht

Met Pixelkitchen

Overzicht en inzicht in je resultaten met KPI monitoring. Wil je als CFO de totale media-uitgaven over het afgelopen kwartaal weten? Of als marketeer zien hoe de nieuwste Facebook-campagne loopt die via het online marketingbureau in Duitsland is ingericht? Het kan allemaal. Real-time, of per periode naar keuze een overzicht van jouw marketing investeringen. Alle data je ook nodig hebt om te sturen, in één overzicht. Van Dyck Brown realiseert maatwerk dashboards, die je de insights bieden om je business-strategie op koers te houden.

 

Hiervoor gebruiken we PixelKitchen™. Ontwikkeld op basis van onze ervaringen bij tientallen organisaties. Van één advertentieaccount tot 80+ Google Analytics accounts: PixelKitchen™ is de basis waarop jij fact-based business besluiten kan nemen.

Digital Marketing Campagnes

We helpen je bij het online vinden, begrijpen, benaderen en binnenhouden van je klanten. Een goed inzicht in vraag en aanbod van je product in combinatie met de ideale klant is essentieel om jouw positie in de markt te verbeteren. We kunnen dit het beste samen met jou. We zetten in op search advertising, social media advertising en display advertising (retargeting). Zichtbaarheid, meer bezoekers op je website, en/of het realiseren van leads? Jij bepaalt het doel. Dat doen we vanuit de digital business targets die we samen hebben bepaald, gecombineerd met alle relevante data.

Privacy en cookie management

We zijn CIPP/E gecertificeerd en daar zijn we best trots op. Deze certificering betekent dat we databescherming in Europa kunnen waarborgen dankzij onze uitgebreide kennis en begrip van GDPR.

 

Gebruik je data, dan heb je te maken met steeds strengere privacy-regels. Als organisatie moet je dit onderdeel gewoon goed op orde hebben. Van Dyck Brown realiseert voor organisaties het complete AVG-traject. We beantwoorden elke vraag die je hebt over datagebruik, cookies en privacywetgeving en zorgen ervoor dat je website AVG / GDPR-proof is.  Onder andere door je cookie statements te schrijven. En de cookiewalls op je website implementeren.