E-mail marketing

Onze e-mail marketing

Waarom e-mail marketing?

Meer betrokkenheid en hoge ROI

E-mailmarketing is nog altijd een van de meest krachtige en kosteneffectieve manier om jouw doelgroep te bereiken. We doen dit niet meer zoals vroeger met iedereen hetzelfde bericht op hetzelfde tijdstip, maar met slimme e-mailflows en gepersonaliseerde berichten. Met de juiste strategie zorg je niet alleen voor een verhoogde betrokkenheid bij (potentiële) klanten, maar ook voor verbeterde communicatie en een hogere omzet.

Het gaat lang niet meer enkel om algemene nieuwsbrieven, denk bijvoorbeeld ook aan upselling of persoonlijke aanbevelingen. Maak je er nog geen gebruik van? Dan laat je waardevolle kansen liggen om jouw bedrijf te laten groeien en klanten aan je te binden. Met de juiste aanpak haal je alles uit e-mailmarketing!

Voordelen e-mailmarketing

  • Meetbare resultaten & eenvoudige monitoring
  • Kostenefficiënt medium, relatief hoge ROI
  • Gepersonaliseerde berichten
  • Eenvoudig A/B testen
  • Bevordering websiteverkeer
  • Mogelijkheid tot segmentatie
  • Automatisering van e-mailmarketing
  • Bevordering klantloyaliteit
  • Cross- en upsell mogelijkheden
werving en selectie

Wat is e-mail marketing automation?

Slimme e-mailflows en gepersonaliseerde berichten

E-mailmarketing is dé manier om eenvoudig en effectief in contact te blijven met jouw doelgroep. Het gaat verder dan simpelweg nieuwsbrieven versturen. Of je nou een gepersonaliseerde aanbeveling wilt sturen op basis van iemand eerdere aankoop of een specifieke groep wilt benaderen met een bepaalde boodschap, het kan allemaal! Een groot voordeel is dat je je mailings deels kan automatiseren.

Zo ben je minder bezig met repetitieve taken en hou je tijd over voor wat echt belangrijk is. Bovendien is het ook mogelijk om berichten te timen, zo komt jouw boodschap op het perfecte moment aan.

E-mailmarketing helpt je niet alleen om je doelgroep te bereiken, maar ook om klanten betrokken te houden. Door je klanten te benaderen met goed afgestemde en getimede berichten, bouw je duurzame relaties op en stimuleer je ook nog eens de verkoop.

stephen-phillips-hostreviews-co-uk-shr_Xn8S8QU-unsplash

Waarom Van Dyck
Brown?

  • Jarenlange ervaring
  • Gerichte, persoonlijke aanpak
  • AVG/GDPR
  • Alle marketingdata op één plek
  • Sneller rapporteren

Onze werkwijze

Om zo goed mogelijk campagnes te draaien doorlopen wij een aantal stappen:

Stap 1: Inventariseren

In een eerste gesprek brengen we de wensen in kaart. Wat is je doel, naamsbekendheid of juist leads. Wie is je doelgroep?

Stap 2: Plan vak aanpak

Met de juiste informatie gaan we aan de slag met het maken van een plan van aanpak. Hierin vind je onder andere een campagnestrategie met bijbehorende planning. Ook geven we advies over de juiste visuals en tekst.

Stap 3: Uitvoeren

Wanneer het plan van aanpak helder is gaan we de campagnes opzetten. Alle resultaten zijn meetbaar, dus we optimaliseren wanneer nodig.

Wil je meer weten? Even sparren?

Neem dan contact op met onze Social Advertising specialist. Samen bepalen we waar wij je het beste bij kunnen helpen. Jij kiest de plek. Kan via Teams. Bij jou op kantoor. Of kom gezellig een koffietje drinken (iets anders mag natuurlijk ook) bij ons op kantoor.