Waarom e-mail marketing?
Meer betrokkenheid en hoge ROI
E-mailmarketing is nog altijd een van de meest krachtige en kosteneffectieve manier om jouw doelgroep te bereiken. We doen dit niet meer zoals vroeger met iedereen hetzelfde bericht op hetzelfde tijdstip, maar met slimme e-mailflows en gepersonaliseerde berichten. Met de juiste strategie zorg je niet alleen voor een verhoogde betrokkenheid bij (potentiële) klanten, maar ook voor verbeterde communicatie en een hogere omzet.
Het gaat lang niet meer enkel om algemene nieuwsbrieven, denk bijvoorbeeld ook aan upselling of persoonlijke aanbevelingen. Maak je er nog geen gebruik van? Dan laat je waardevolle kansen liggen om jouw bedrijf te laten groeien en klanten aan je te binden. Met de juiste aanpak haal je alles uit e-mailmarketing!
Voordelen e-mailmarketing
- Meetbare resultaten & eenvoudige monitoring
- Kostenefficiënt medium, relatief hoge ROI
- Gepersonaliseerde berichten
- Eenvoudig A/B testen
- Bevordering websiteverkeer
- Mogelijkheid tot segmentatie
- Automatisering van e-mailverzending
- Bevordering klantloyaliteit
- Cross- en upsell mogelijkheden
Wat is e-mail marketing automation ?
Slimme e-mailflows en gepersonaliseerde berichten
Waarom Van Dyck Brown?
- Jarenlange ervaring
- Gerichte, persoonlijke aanpak
- AVG/GDPR
- Alle marketingdata op één plek
- Sneller rapporteren
Onze werkwijze
- Kennismaking gesprek
- Analyse bedrijf & doelen
- Opzet advertenties, conversies en bepaling zoekwoorden
- Monitoring en optimalisering
Wil je meer weten? Even sparren?
Neem dan contact met ons op. Samen bepalen we waar wij je het beste bij kunnen helpen. Jij kiest de plek. Kan via Teams. Bij jou op kantoor. Of kom gezellig een koffietje drinken (iets anders mag natuurlijk ook) bij ons op kantoor.