Pixelkitchen: maximaal inzicht in je marketing data
23 februari 2021
Vrijwel iedereen kent Google Analytics. De tool waarmee je prachtige analyses kunt maken. Maar “it only goes so far” en je moet toch wel enigszins bedreven zijn in de tool en technische achtergrond wil je Google Analytics écht goed kunnen gebruiken. Daarnaast zien we dat binnen veel bedrijven veel data aanwezig is maar er te weinig uit wordt gehaald, omdat ze niet weten waar ze moeten beginnen. Wat je informatiebehoefte ook is, je haalt het uit PixelKitchen!
In ons eigen product PixelKitchen koppelen we bronnen zoals Google Analytics en Business Intelligence software aan marketingkanalen zoals Google Ads en Facebook Advertising. Maar ook aan offline marketingkanalen zoals het lokale sufferdje. PixelKitchen’s Marketing Data Warehouse zorgt voor één centrale plek: “The Single Source of Truth”.
Van Dyck Brown helpt bedrijven om meer uit hun data te halen. Samen bepalen ze welke data relevant is en op welke KPI’s er gestuurd gaat worden. Aan de hand van die stappen richten ze vervolgens PixelKitchen in.
Kortom, van ongestructureerde data naar inzicht en overzicht met PixelKitchen.
Wil je meer weten over wat PixelKitchen jouw bedrijf te bieden heeft? Stuur ons een mailtje!